24 دی 1391

For You

I hate people like me, See all+Benim gibi insanlardan nefret, tüm bak...

24 دی 1391

سلام

نمیدونم بعد چن وقت آپ میکنم اما خب دارم آپ میکنم دیگه!

خوبییییییید؟!

خب خداروشکر منم هی بد نیستم

دیگه دارم خسته میشم

از امتحاناااااااااااا

هنوز 2تا دیگه مونده *فیزیک_دفاعی*

من که تا الان همه رو گند زدم ریاضیه امروزم .... چی بگم والا ؟!

هـــــــــــــــــــــــــی خدا بزرگه کمکم میکنه! مگه نه خداااا؟

همین دیگه حرفی ندارم

اومدم خاکی که رو وبم نشسته بود و پاک کنم هههههه

خدانگهداررررر تا بعد

 

Odio a la gente como yo, Ver



http://www.meebo.com/rooms

نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت0:41---25 دی 1391
سلام
ممنون که سری به من زدی کم پیدایی آپ نمیکنی
بعداز امتحانات سعی کن بیشتر آپ کنی
منتظرم خبرم کن فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 18:38 ] [ FaTeMeH ]

[ ]